سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی در اصفهان

 آموزش تعمیرات برد الکترونیکی در اصفهان ( محیط کلاس – مطالب دوره)

به طور کلی رایج ترین و متداول ترین برد الکترونیکی جهت آموزش تعمیرات در سراسر جهان شامل زیر می باشند: • آموزش برد لوازم خانگی •آموزش برد صنعتی • آموزش برد کامپیوتر، موبایل و… • برد انواع سیستم حفاظتی

1? تعمیرات  برد لوازم خانگی

لوازم خانگی شامل ماشین لباسشویی، یخچال، کولر، ماشین ظرفشویی، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی و… بوده که هر کدام دارای برد الکترونیکی مخصوص به خود هستند. آموزش تعمیرات مدار الکترونیک لوازم خانگی بسیار ساده بوده و افراد در یک دوره کوتاه مدت مهارت لازم برای تعمیرات برد لوازم خانگی را به دست خواهند آورد.

2? تعمیرات برد صنعتی

تجهیزات و لوازم صنعتی شامل ماشین آلات، دستگاه جوش، دستگاه خشک کن، انواع چرثقیل، اینورتر، ژنراتور ها، تجهیزات پزشکی و… هستند. تعمیرات برد صنعتی نسبت به برد خانگی کمی سخت تر است و لازم است تا تعمیرات کاران مهارت بیشتری را کسب کنند. عیب یابی و تست قطعات در مدار صنعتی با تجهیزات مخصوص به آن ها انجام خواهد شد. آموزش تعمیرات برد الکترونیک صنعتی بسیار تخصصی بوده و به اساتید مجرب و بسیار باتجربه ای نیز نیاز دارد.

3? تعمیرات  برد کامپیوتر، موبایل و...

لوازم دیجیتال شامل کامپیوتر، موبایل، لپ تاپ، تبلت، ماشین اداری نظیر پرینتر و دستگاه اسکنر و… هستند که دارای مدار مخصوصی می باشند. برد الکترونیک موجود در کامپیوتر ها و تلفن همراه هوشمند تحت عنوان مادربرد شناخته می شوند. قطعات بسیار زیادی نظیر CPU بر روی آن ها نصب می شود و به همین دلیل تعمیرات آن ها بسیار حساس تر بوده و در صورت مرتکب شدن هر گونه اشتباه در تعمیرات آن ها امکان از کار افتادن دیگر قطعات نیز وجود خواهد داشت. آموزش تعمیرات تجهیزات دیجیتال به صورت فراگیر توسط تعمیرات کاران و آموزشگاه فنی و حرفه ای ارائه می شود.